خرید آسان تخته وایت برد

تخته وایت برد

طریقه خرید آسان تخته وایت برد مغناطیسی و  وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد

این امکان برای شما مشتریان گرامی وجود دارد که به راحت ترین شکل ممکن محصول مورد نظر خود را در قسمت گالری محصولات انتخاب نموده و همچنین تصویر سه بعدی محصولات را در قسمت تصاویر سه بعدی تماشا کنید.

بست برد تولید کننده تجهیزات ساختمانی و اداری و وایت برد

و همچنین برای مشاوره خرید با کارشناسان فروش تخته های وایت برد و گرین برد مغناطیسی و شیشه ای تماس حاصل فرمایید.

تخته وایت برد

 

 

و تصاویر کامل تر از هر محصول را از طریق تلگرام تماشا کنین و بعد از اطمینان کامل از خرید محصول انتخابی آدرس خود رابه مشاورین فروش داده و در بازه زمانی ۱تا ۴ساعت محصول انتخابی را درب منزل یا محل کار خود تحویل گرفته بگیرید.

یک تماس با بست برد شما میتوانید بهترین خرید را با توجه به فضای کاری خود داشته باشید

پس از رضایت کامل از وایت برد گرین برد یا محصولات دیگر وجه را از طریق کارت به کارت یا وجه نقد تحویل پیک شرکت نمایید.

تخته وایت برد

لازم به ذکر است برای اطمینان هر چه بیشتر شما مشتریان گرامی هیچ گونه وجهی قبل از رویت و رضایت ۱۰۰% شما از محصول خریداری شده پرداخت نخواهید کرد

تخته وایت برد

تمامی محصولات (وایت برد مغناطیسی و وایت برد شیشه ای و پایه وایت برد میز نقشه کشی و میز نور) دارای وکیوم و بسته بندی مناسب برای آسیب ندیدن حین بار میباشند و آسیب دیدن احتمالی حین بار تا درب منزل و محل کار به عهده شرکت میباشد.

در پایان میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و خرید مطمئنی داشته باشید.آیا فقط به فکر خرید وایت برد هستید؟ آیا میخواهید بدانید بعد از خرید وایت برد شیشه ای چگونه باید از آن مراقبت و نگهداری کنید؟ ما فقط وظیفه فروش را نداریم بلکه راهنمایی نگهداری بعد از خرید هم به عهده ماست.

 

به ما رای دهید