وایت برد مغناطیسی و وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای

وایت برد شیشه ای

 

مقایسه تخته وایت برد مغناطیسی و  برد شیشه ای (glass board)
با توجه به اینکه بسیاری از کاربران در هنگام خرید تخته وایت برد مردد هستند که کدام نوع از وایت برد (مغناطیسی یا شیشه ای) را برای محیط آموزشی یا دفتر کار و مدیریت خود انتخاب کنند در این بخش سعی شده توضیحات کامل از حسن ها و ایرادادت هر دو نوع تخته وایت برد را برسی نماییم.

وایت برد شیشه ای

مهمترین بخش مقایسه در واقع راحتی در نوشتن و پاک شدن است که در این بخش وایت برد شیشه ای بسیار بهتر از رقیب مغناطیسی خود نشان داده مخصوصا در گذر زمان و استفاده طولانی از تخته وایت برد.

وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد

بخش مهم دیگر که بسیار مهم است بازتاب نور(رفلکس نور) است که در این بخش بر خلاف بخش قبلی این وایت برد مغناطیسی است که بهتر از رقیب شیشه ای میباشد و به مراتب رفلکس نور بسیار پایین تری دارد.

بخش بعدی عمر تخته وایت برد است که در این بخش هم وایت برد شیشه ای عمر به مراتب بالاتری دارد در واقع تا زمانی که ضربه شکننده بر روی صفحه وایت برد شیشه ای وارد نشود عمر میکند.

بخش بعدی مقایسه زیبایی تخته وایت برد در حالت نصب روی دیوار است که در این بخش هم وایت برد شیشه ای برتری بسیار بالاتری دارد و محیط آموزشی و مدیریتی شما را بسیار زیبا تر میکند.

وایت برد شیشه ای

بخش بعدی مقایسه اقتصادی این دو است که در این بخش وایت برد مغناطیسی قیمت به مراتب پایین تری دارد و برای کاربرانی که تعداد بالایی تخته وایت برد احتیاج دارند رقم قابل توجه میشود.

پس نتیجه گیری مشود که تنها مشکل وایت برد های شیشه ای تنها رفلکس نور ان میباشد و به کاربرانی کهبا این مسئله مشکلی ندارند پیشنهاد میشود حتما وایت برد شیشه ای خریداری کنند و کاربرانی که این موضوع برایشان اهمیت بالایی دارد اصلا سراغ  شیشه ای نروند و از تخته وایت برد مغناطیسی استفاده کنند.

جهت مشاوره و خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید

به ما رای دهید