مشخصات فنی تخته وایت برد مغناطیسی

مشخصات فنی تخته وایت برد مغناطیسی

وایت برد مغناطیسی پر مصرف ترین نوع  تخته وایت برد مغناطیسی بوده که این اجازه را به کاربر میدهدکه علاوه بر نوشتن خوشایند روی آن به راحتی بتوانند مطالب و یا عکسها یا تخته پاک کن را بر روی آن بچسبانند و بتوانند به راحتی روی وایت برد مغناطیسی مطالب را تدریس کنند.

نوع صفحه بکار گرفته شده در این مجموعه از بهترین کیفیت بوده و ساخت کره جنوبی بوده و دارای سلفون میباشد که کیفیت بالای آن باعث میشود کاربر به راحتی با ماژیک وایت برد روی آن نوشته و به سادگی و بدون کوچکترین اثری از لک تخته وایت برد آنرا پاک کند .

دور این ورق وادراتی یک زهوار آلمینیومی بسیار شکیل ۳/۵ سانتیمتر با رنگ متالیک استاتیک پوشانده و در گوشه ها هم از نوع کروم استیل نشکن برای زیبایی دو چندان و مقاومت بسیار بیشتر استفاده شده.

برای بست آویز هم از آویز های ریلی به جای قلاب استفاده گشته تا کاربر به راحتی بتواند تخته وایت برد مغناطیسی را نصب کند .برای زیر کار نیز یک صفحه آلومینیومی برای جای ماژیک و تخته پاک کن تعبیه شده است و در آخر هم از بسته بندی شیلینک وکیوم برای سالم رسیدن تخته وایت برد مغناطیسی تا نزد شما مشتریان گرامی استفاده شده است . لازم به ذکر است کلیه تخته وایت برد مغناطیسی این مجموعه دارای ۱۲ ماه گارانتی تعویض میباشد.

تخته وایت برد مغناطیسی

مشخصات فنی :

۱-گوشه های کروم استیل و نشکن برای گوشه های تخته وایت برد مغناطیسی

۲-ورق به ضخامت ۰/۶۰ برای تخته وایت برد مغناطیسی

۳-رنگ تخته وایت برد مغناطیسی با کیفیت A

۴-زهواره ضخیم آلومینیومی ۳ سانتیمتری با رنگ متالیک

۵-ورق گالوانیزه ضخامت ۰/۶۰ برای پشت تخته وایت برد

۶-استفاده از هانیکام با چهارچوب mdf برای دتخل تخته وایت برد

۷-آویز نشکن ریلی برای نصب وایت برد مغناطیسی

۸-جای ماژیک آلومینیومی زیر تخته وایت برد

۹-بسته بندی وکیوم شرینک و ضربه گیر و تسمه کشی برای حمل کار.

 

2.6/5 - (11 امتیاز)