وایت برد شیشه ای لاکچری

وایت برد شیشه ای لاکچری

وایت برد شیشه ای دارای رنگهای مختلفی هستند این رنگ ها در ابعاد و نوع نوشتن تاثیر بسیاری دارند. ابعاد کوچیک و فانتزی دارای رنگ بندی مختلفی هستند یکی از مشکلات رنگی بودن وایت برد شیشه ای نبود رنگ های مختلف برای نوشتن روی این نوع وایت برد شیشه ای ست.

چون فقط می شود از یک رنگ برای نوشتن به روی این نوع وایت برد شیشه ای استفاد کرد ابعاد بزرگ موجود در بازار دارای رنگ سفید هستند چون ابعاد بزرگ برای اموزش استفاده می شود باید از رنگ های مختلف استفاده شود وایت برد شیشه ای دارای ابعاد مختلف بیشتر باری اموزش و سالن های اجتماع استفاده می شود.

به همین خاطر فقط از رنگ سفید استفاده می شود. برای اینکه به مرور زمان چشم ها خسته نشود از رنگ سفید استفاده می شود. وایت برد شیشه ای سفید دارای مزیت های مختلفی هستند یکی از مهم تریت قابلیت های وایت برد شیشه ای لاکچری سفید استفاده از ۸ رنگ ماژیک برای نوشتن در این تخته وایت برد هاست.

یکی دیگر از تابلو وایت برد های شیشه ای وایت برد شیشه ای مغناطیسی است که قابلیت مگنت هم به این نوع وایت برد شیشه ای داده است. برای اموزش مدارس یکی از مشکلات نبود مگنت در این نوع تابلو وایت برد شیشه ای است.

وایت برد شیشه ای که در مدارس استفاده می شوند باید حتما از مگنت استفاده کرد به همین خاطر این مشکل باعث شد وایت برد شیشه ای مغناطیسی تولید شود. که قابلیت مگنت به وایت برد شیشه ای داده شود. این نوع وایت برد شیشه ای داری زهوار ام دی اف می باشد. که زیبایی خاصی به این نوع وایت برد شیشه ای داده است

5/5 - (1 امتیاز)