وایت برد چیست و از چه اجزایی تولید شده است

وایت برد چیست و از چه اجزایی تولید شده است ؟

صفحه ای وسیعی است از جنس شیشه یا ورق وایت برد که برای نوشتن استفاده می شود.
برای نوشتن بر روی این صفحه از ماژیک های مخصوص استفاده می شود که بعد از نوشتن می توان به وسیله تخته پاک کن که از جنس ابر است ان را پاک نمود.
اولین وایت برد ها از جنس ملامین بودند که نسبت به تخته گچی بسیار پر هزینه تر بودند ولی به مرور زمان سطح وایت برد ها لکه دار می شد به همین خاطر از روش جدیدی برای تولید وایت برد استفاده شد. که یک ورق مغناطیسی را لعاب می دادند و از آن برای نوشتن استفاده می کردند.

 

این کار باعث شد هزینه تولید کمتر و طول استفاده بسیار زیاد تر نسبت به تولیدات قدیم شود. نسل سوم وایت برد ها از پاشیده شدن پورسلین بر روی فولاد به وجود امد. این نوع صفحه ها دارای کیفیت بسیار بالا و ضمانت مادام العمر می باشد. از این نوع وایت برد ها بیشتر در مراکزی بهره می برند که از وایت برد زیاد استفاده می شود. این نوع تخته ها به دلیل استفاده از مواد کیفیت بالا دارای هزینه زیادی هستند.

 

 

این نوع وایت برد را به نام وایت برد سرامیکی در بازار می توان تهیه کرد. نسل چهارم وایت برد از صفحه فورمیکا تولید شده است. این وایت برد دارای چند لایه است لایه اول از جنس پلی استر است که با رنگ سرامیکی پوشیده شده است. که نوشتن و پاک کردن ان خیلی به راحتی انجام می شود. لایه دوم فورمیکا از جنس یونولیت است که دارای سبکی و مقاومت بسیار بالایی است.

لایه سوم وایت برد فورمیکا ام دی اف است که این سه لایه به هم دیگه پرس می شود و باعث به وجود امدن وایت برد فورمیکا می شود.بزرگ ترین نقطه ضعف این تخته صفحه غیر مغناطیسی آن است.

 

یکی از مواردی که باعث می شود تخته وایت برد دارای عمر زیادی باشد زهوار به کار رفته در آن است.وایت برد دو نوع زهوار دارند. یکی زهوار ام دی اف و دیگری آلومینیوم.
مزیت زهوار ام دی اف زیبایی ان است ولی دوام بسیار کمی دارد. در مقابل زهوار آلومینیوم زیبایی بسیار کمی دارد ولی عمر بسیار بالایی دارد.

 

به صورت کلی به تخته ای که بتوان برای نوشتن روی آن از ماژیک وایت برد استفاده کرد تخته وایت برد گفته می شود،که مدل های مختلفی دارد که در بالا به صورت مختصر به چند نمونه از آن اشاره کردیم. تخته وایت برد به طور کلی از چند جزء صفحه اصلی رویه زهوار دور و صفحه پشتی که بیشتر برای استحکام صفحه استفاده می شود و نقش نگهدارنده صفحه اصلی را داراست. جنس صفحه اصلی وایت برد عمدتا از فلز می باشد و امروزه بیشتر از ورق هایی استفاده می شود که خاصیت مغناطیسی داشته باشند تا بتوان از مگنت برای چسباندن نوشته ها و اعلان ها و … استفاده کرد.

 

همچنین می توان تخته پاک کن های مگنتی را نیز با آن نگهداری کرد که برای پاک کردن نوشته ها بسیار کارامد است و دسترسی سریع تری به تخته پاک کن دارد. رنگ های مورد استفاده در تخته وایت برد نیز متفاوت است و از کیفیت های متفاوتی برخوردار است که این رنگ ها باید دارای قابلیت خاصی باشند. به طور مثال تا حدودی ضدخش باشند و به راحتی زخمی نشوند دارای سطح صیقلی و صاف باشند تا براحتی ماژیک روی آن حرکت کند. پس لز مدتی رنگ ترک برندارد و از صفحه فلزی جدا نشود و پوسته نکند و بر اثر تماس با الکل رنگ از بین نرود زیرا ماژیک های وایت برد حاوی الکل و برخی مواد آلی هستند که می توان روی برخی رنگ ها تاثیر گذار باشد.

 

قسمت دیگر تخته وایت برد که به آن اشاره کردیم صفحه پشتی آن است که نقش نگهدارنده صفحه را ایفا می کند که اغلب از جنس فیبر می باشد . زیرا علاوه بر سبکی و کم حجم بودن دارای مقاومت لازم می باشد . که معمولا با چسب به صفحه اصلی متصل می شود. جزء دیگر تخته وایت برد که از نظر زیبایی و نمای ظاهری بسیار تاثیر گذار است زهوار دور آن می باشد که می تواند از جنس های مختلفی باشد. اما همانگونه که قبلا اشاره شده بیشتر از جنس آلومینیمی و  . چوبی می باشد. که امروزه به دلیل استحکام بیشتر از جنس آلومینیم استفاده می شود که با توجه به صلیقه و نیاز مشتری و مصرف کننده به صورت زهوار پهن یا باریک تولید و عرضه می شود.

تخته های وایت برد اغلب با بست هایی که از بالا دارند به دیوار متصل می شوند که اغلب از بست ها وآویزهای معمولی استفاده می شود . از اجزای دیگر تخته وایت برد می توان به جاماژیک و تخته پاک کن اشاره کرد که به پایین تخته وایت برد متصل می شود و اغلب از جنس زهوار دور وایت برد می باشدکه همان آلومینیمی است. گاهی اوقات به دلیل کمبود جا و یا اصلا نبود جای کافی برای اتصال تخته وایت برد به دیوار از پایه استفاده می شود که پایه های تخته وایت برد نیز مدل های گوناگون و متنوعی دارد.

 

ساده ترین آن پایه های ثابت هستند که از چارچوب فلزی رنگ شده ساخته شده اند که با بست تخته وایت برد را نگه می دارند . اما مدل های پرکاربردتر آن پایه های قابل تنظیم هستند که علاوه بر پیچ تنظیم برای نگهداری وایت برد تغیر سایز داده و می توان وایت برد با ابعاد مختلف را روی آن سوار کرد و همچنین چرخدار می باشند که در صورت نیاز می توان تخته وایت برد را براحتی جابجا کرد.

 

مدل دیگر پایه ها،پایه های گردان هستند که مخصوص وایت برد دو رو می باشد. وایت برد دو طرفه همان طور که از اسمش پیداست قابلیت نوشت در دو طرف را داراست و در مکان هایی که فضای کمی دارند ولی احتیاج به تخته وایت برد بزرگ دارند استفاده می شود. در این تخته وایت بردها در طرفی که فیبر وجود دارد همان صفحه اصلی در طرف دیگر  چسبانده می شود به گونه ای که در هر دو طرف قابلیت نوشتن را دارد و وقتی روی پایه گردان سوار می شود پس از نوشتن روی یک طرف براحتی حول محور می چرخد و از طرف دیگر صفحه می توان استفاده کرد . چرخ های بکار رفته در پایه ها نیز ترمز دار بوده تا در هنگام نوشتن روی تخته وایت برد حرکت نکند.

 

وایت برد از نوع مغناطیسی:

وایت برد سایز ۶۰×۴۰     قیمت ۹۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۵۰×۷۰   قیمت ۱/۷۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۶۰×۹۰  قیمت ۲/۴۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۰۰×۸۰   قیمت ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۲۰×۹۰  قیمت ۳/۹۵۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۵۰×۹۰  قیمت ۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۷۰×۹۰ قیمت ۵/۶۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۰۰×۱۸۰ قیمت ۶/۳۰۰/۰۰۰  ریال

وایت برد سایز ۲۰۰×۱۰۰ قیمت ۶/۸۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۲۵×۲۵۰ قیمت ۹/۰۰۰/۰۰۰ ریال

تخته پاک کن های مورد استفاده در وایت برد بسیار ساده بوده و از جنس ابر و یا نمد می باشد که براحتی رنگ روی تخته را پاک می کند . اما باید توجه داشت که حتما از ماژیک وایت برد روی این تخته ها استفاده کرد و برای طول عمر تخته وایت برد بهتر است از ماژیک وایت برد مرغوب و معتبر استفاده شود

وایت برد از نوع صادراتی زهوار ضخیم مغناطیسی:

وایت برد صادراتی سایز ۶۰×۴۰     قیمت ۹۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۵۰×۷۰   قیمت ۱/۸۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۶۰×۹۰  قیمت ۲/۶۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۱۰۰×۸۰   قیمت ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۱۲۰×۹۰  قیمت ۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۱۵۰×۹۰  قیمت ۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۱۷۰×۹۰ قیمت ۶/۶۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد صادراتی سایز ۱۰۰×۱۸۰ قیمت ۷/۳۰۰/۰۰۰  ریال

وایت برد صادراتی سایز ۲۰۰×۱۰۰ قیمت ۷/۸۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد سایز ۱۲۵×۲۵۰ قیمت ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال

سری دیگر تخته وایت برد که بسیار بروزتر و شیک تر از این گونه تخته وایت برد هاست ،تخته وایت برد شیشه ای ( گلس برد ) است که امروزه مورد توجه اکثر شرکت ها،ادارات و مکان هایی است که به زیبایی اهمیت زیادی می دهند.

انواع وایت برد پایه دار:

پایه ثابت کشویی قیمت ۴/۳۰۰/۰۰۰

پایه وایت برد دورو قیمت ۵/۱۰۰/۰۰۰

پایه وایت برد اتاق مدیریت ۸/۳۰۰/۰۰۰

پایه وایت برد گلس برد ۷/۱۰۰/۰۰۰

پایه وایت برد سوپر لوکس ۹/۵۵۰/۰۰۰

اجزای تشکیل دهنده و تولید وایت برد شیشه ای در نگاه اول بسیار ساده و آسان است اما از هر جنس شیشه و رنگی نمی توان در تولید تخته وایت برد شیشه ای استفاده کرد.

وایت برد شیشه ای اول از همه نیازمند داشتن یک شیشه بسیار صاف و صیقلی بدون موج می باشد. از طرفی باید به گونه ای باشد که خطر شکستن در آن حداقل ممکن را داشته باشد. امروزه از شیشه های مختلف نظیر سکوریت،فلوت و… استفاده می کنند.

جزء مهم دیگر در تولید تخته وایت برد شیشه ای رنگ مورد استفاده در آن است که رنگ مورد استفاده باید به گونه ای باشد که به راحتی از روی شیشه ریزش نداشته باشد و پس از مدتی تغییر رنگ ندهد. نکته دیگر این است که رنگ باید حدالامکان مات باشد . زیرا پس از نوشتن روی تخته وایت برد شیشه ای بازتاب نور که روی شیشه زیاد است را تا حدی خنثی کند و از دوبینی روی تخاه وایت برد جلوگیری کند. در تخته وایت برد شیشه ای از رنگ های مختلفی استفاده می شود که زیبایی خاصی را داراست ولی اغلب رنگ مورد استفاده سفید می باشد زیرا نوشته روی رنگ سفید بسیار خواناتر و واضح تر از صفحه رنگی است و روی رنگ سفید از هر رنگ ماژیکی می توان استفاده کرد.

در برخی موارد از رنگ مشکی نیز برای تخته وایت برد شیشه ای استفاده می شود که عملا بلک برد شیشه ای نام برده می شود. که از زیبایی خاصی برخوردار است. اما از تنها ماژیکی که برای نوشتن روی آن می توان استفاده کرد ماژیک رنگ سفید است که به همین دلیل از بلک برد شیشه ای نیز استفاده زیاد نمی شود.

وایت برد مدل شیشه ای:
وایت برد شیشه ای سایز ۴۰×۶۰ قیمت  ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۵۰×۷۰ قیمت ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۹۰×۶۰ قیمت ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۱۰۰×۸۰ قیمت ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۱۲۰×۹۰ قیمت ۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۱۵۰×۹۰ قیمت ۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۲۰۰×۱۰۰ قیمت ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای سایز ۱۲۵×۲۲۰ قیمت ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

از اجزای دیگر تخته وایت برد شیشه ای می توان به زهوار دور آن اشاره کرد که اغلب از جنس ام دی اف و نوار پی وی سی با رنگ های مختلف استفاده می شود. اما به دلیل اینکه نیاز خاصی به بودن زهوار دور شیشه وجود ندارد و بدون زهوار نمای زیباتری دارد امروزه کمتر از تخته وایت برد شیشه ای با زهوار استفاده می شود. یکی دیگر از اجزای تخته وایت برد شیشه ای که در برخی از وایت بردها استفاده می شود صفحه فلزی است که اغلب از جنس ورق گالوانیزه می باشد است.

وایت برد مدل شیشه ای قاب دار ام دی اف:

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۴۰×۶۰ قیمت  ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۵۰×۷۰ قیمت ۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دارسایز ۹۰×۶۰ قیمت ۳/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۱۰۰×۸۰ قیمت ۳/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۱۲۰×۹۰ قیمت ۴/۵۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۱۵۰×۹۰ قیمت ۶/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۲۰۰×۱۰۰ قیمت ۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال

وایت برد شیشه ای قاب دار سایز ۱۲۵×۲۲۰ قیمت ۱۱/۰۰۰/۰۰۰ ریال

تولیدکنندگان با چسباندن یک صفحه فلزی در پشت تخته وایت برد شیشه ای قابلیت مغناطیسی بودن را به تخته وایت برد شیشه ای اضافه می کنند که بسیار کارآمد میباشد و با استفاده از سوپر مگنت های موجود نوشته ها و اعلان ها را می توان روی آن چسباند. جزء دیگر این گونه وایت برد جاماژیک وتخته پاک کن است که برای امنیت بیشتر دیگر از جنس شیشه نیست و غالبا از جنس فایبر می باشد که هم خطر شکستگی را ندارد و هم همانند شیشه شفاف و زیباست.

 

مضیت دیگر تخته وایت برد شیشه ای نسبت به وایت برد معمولی این است که از هر مدل ماژیک وایت بردی می توان روی آن استفاده کرد و طول عمر بسیار بالاتری نسبت به وایت برد معمولی دارد.تخته وایت برد شیشه ای را در اغلب موارد روی دیوار نصب می کنند زیرا هم امنیت بیشتری دارد و خطر شکستن ندارد و هم زیبایی بیشتری دارد.وایت برد شیشه ای را با استفاده از فلنچ های مختلف شیشه روی دیوار نصب می کنند. وایت برد شیشه ای سوراخ دار را با فلنچ معمولی و وایت برد شیشه ای بدون سوراخ را با فلنچ های لبه دار که بالا و پایین تخته وایت برد قرار می گیرد نصب می کنند. جنس این فلنچ ها اغلب از جنس استیل و آلومینیم می باشد . و از نظر زیبایی ظاهری نیز شکیل بوده و دید خوبی دارد.

 

[aparat id=’yjA94′]

 

 

اما در صورت نبود فضای کافی روی دیوار و یا نیاز بی جابجایی تخته وایت برد شیشه ای آن را روی پایه نصب می کنند. که پایه های این گونه وایت برد همگی از جنس فلز (آهن) وسنگین رنگ شده می باشد تا خطر برگشتن و واژگون شدن را نداشته باشد. که این نوع پایه ها نیز دارای چرخ ترمز دار می باشد. در این جا نیز برای اتصال شیشه به پایه از فلنچ استفاده می شود . مدل های دیگر تخته وایت برد نیز وجود دارد که اغلب شیشه ای هستند و بیشتر استفاده تزئینی و دکوری دارند. که بسیار پر هزینه و گرن قیمت هستند با رنگ هی گونگون و سایزهای بزرگ و پایه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

مورد دیگر استفاده وایت برد علاوه بر نوشتن و زیبایی ظاهری استفاده از آن به عنوان پرده ویدئویی است. که به دلیل سفید بودن و صاف بودن آن مورد استفاده قرار می گیرد به گونه ای که بجای پرده از تخته وایت برد استفاده می کنند و مطالب واسلایدهای موجود را روی آن به نمایش درمی آورند. که امروزهبه دلیل برگزاری دوچندان کلاس های آنلاین استفاده بیشتری دارد. اما آیا همه ی تخته وایت برد ها این امکان را دارند تا تصویری واضح را نمایش دهند.

 

چیزهایی که باید هنگام خرید تخته وایت برد شیشه ای در نظر بگیرید

مانند هر خرید دیگری ، عواملی وجود دارد که باید قبل از هزینه کردن در وایت برد شیشه ای در نظر بگیرید. این شامل:

زیبایی شناسی تخته های وایت برد شیشه ای
چقدر دوست داری هزینه کنی؟
چقدر از آن استفاده خواهید کرد؟
آیا می خواهید آن را مغناطیسی کنید؟
آیا می خواهید آن را رنگی کنید؟

چقدر دوست داری هزینه کنی؟

تخته های وایت برد شیشه ای در مقابل تخته های وایت برد، یکی از گزینه های بسیار گران قیمت هستند ، اما با توجه به آن گرانی قیمت ، کیفیت و ماندگاری بالا را همراه دارد . با مراقبت مناسب ، شما هرگز نیازی به تعویض تخته وایت برد شیشه ای ندارید. تمیز کردن آنها به مراتب آسانتر از سایر انواع تخته وایت برد ها است.

چقدر از آن استفاده خواهید کرد؟

از آنجا که تخته های وایت برد شیشه ای دارای کیفیت بالایی هستند ، ارزان نیستند . هزینه کردن برای تخته وایت برد شیشه ای ارزش دارد ، اما قبل از اینکه کارت بانکی خود را بیرون بیاورید خوب می دانید که چقدر از محصولی که خریداری میکنید ؛ استفاده خواهید کرد.

اگر تخته وایت برد فقط به طور گاه و بیگاه استفاده شود ، یک تخته وایت برد شیشه ای ممکن است بیش از حد گرون باشد. برعکس ، اگر استفاده روزانه از آن زیاد باشد ، یک تخته سفید شیشه ای یک سرمایه گذاری فوق العاده است. نه تنها دوام خواهد داشت ، بلکه تخته های شیشه ای به راحتی حفظ می شوند.

آیا می خواهید آن را مغناطیسی کنید؟

بله ، تخته های وایت بردشیشه ای می توانند مغناطیسی باشند! تخته های وایت بردهای شیشه ای مغناطیسی تازه وارد بازار تخته وایت برد ها هستند و برای هر منظوری از جمله مدارس گرفته تا بیمارستان ها تا کارخانه ها ، سودمند هستند. دیگر یادداشت های یاد آوری موجب درهم و برهمی دفترکار نیستند ! آنها را می توانید با آهنرباها مستقیماً روی سطح خود وایت برد بچسبانید و ذخیره کنید.

تخته های وایت برد شیشه ای مغناطیسی با پرس یک ورق استیل قوی به پشت شیشه ساخته می شوند. به دلیل ضخامت شیشه ، آهنرباهای معمولی خوب کار نمی کنند. خوشبختانه با آهنرباهای نئودیمیوم ( سوپر مگنت ) ، به اندازه یک سکه ۵۰۰ تومانی ، قادر به نگه داشتن ۴ کیلوگرم هستید ، که طی ۵ سال گذشته ارزان و متداول شده اند.

خوب باید توجه داشته باشید: فقط تخته های وایت برد با پشتیبانی از فولاد مغناطیسی هستند ، تخته های با پشتیبانی از آلومینیوم مغناطیسی نیستند.

هر رنگی که دوست دارید

شیشه به خودی خود از نظر زیبایی شناختی دلپذیر است ، اما برای رنگ و بوی اضافی نمی توانید از تخته های وایت برد های شیشه ای رنگی عبور کنید. تخته های وایت برد شیشه ای غیر مغناطیسی ، در صورت درخواست ، به هر رنگ عرضه می شوند. این امر باعث می شود که نه تنها برای افرادی که از آن استفاده می کنند ، بلکه از نظر ظاهری و دکوراسیون داخلی به طور کلی مطابقت داشته باشند

بیایید زیبایی شناسی صحبت کنیم

یکی از نکات برجسته تخته های وایت برد شیشه ای زیبایی شناسی برتر آنها است. شیشه خود را به زیبایی وام می بخشد و تابلوهای ما ، به ویژه ، در ارائه عالی هستند. آنها مطمئناً این لایحه را در مناطق پذیرش ، اتاق های جلسات و تالارها که ارائه در اولویت قرار دارد متناسب می دانند.

صفحه های شیشه ای مغناطیسی و غیر مغناطیسی ما “تقریباً ۲۰ میلی متر از دیوار نصب شده آنها روی اتصالات ایمن و ایستاده” شناور “می شوند. همراه با لبه های جلا و گوشه های گرد ، ظاهر یک تخته سفید شیشه ای به اندازه استفاده از آن رضایت بخش است.

چرا مهم به نظر می رسد

امکانات محیط کار در رضایت مندی کارمندان نقش دارد. مشخص شده است که در صورت ارائه امکانات جذاب در محل کار ، ۳۷٪ به راندمان کارمندان هر مجموعه ای اضافه خواهد شد. بعلاوه ، دانش آموزان در کلاسهایی که دارای زیبایی خاصی هستند ، بهتر یاد می گیرند و مشتری ها قطعاً بر اساس ظاهر دفتر شما در مورد شرکت شما نظر می دهند.

زیبایی شناسی سهم عمده ای در نحوه قضاوت و تعامل ما انسانها با دنیای اطراف خود دارد. چرا با تخته وایت برد شیشه ای که به زیبایی طراحی شده است ، با نقاط قوت خود بازی نمی کنید؟

بنابراین ، می توانید ببینید که چرا انتخاب تخته وایت برد شیشه ای از مهرگان کاملا منطقی است. ما همیشه به شما کمک می کنیم بهترین راه حل ها را برای نیازهای منحصر به فرد خود پیدا کنید. خدمات عالی ، قیمت های عالی و تحویل در تمام نقاط کشور .

 

زیبایی شناسی تخته های وایت برد شیشه ای

تخته های وایت برد شیشه ای در مقابل تخته های وایت برد، یکی از گزینه های بسیار گران قیمت هستند ، اما با توجه به آن گرانی قیمت ، کیفیت و ماندگاری بالا را همراه دارد . با مراقبت مناسب ، شما هرگز نیازی به تعویض تخته وایت برد شیشه ای ندارید. تمیز کردن آنها به مراتب آسانتر از سایر انواع تخته وایت برد ها است.

چقدر از آن استفاده خواهید کرد؟

از آنجا که تخته های وایت برد شیشه ای دارای کیفیت بالایی هستند ، ارزان نیستند . هزینه کردن برای تخته وایت برد شیشه ای ارزش دارد ، اما قبل از اینکه کارت بانکی خود را بیرون بیاورید خوب می دانید که چقدر از محصولی که خریداری میکنید ؛ استفاده خواهید کرد.

اگر تخته وایت برد فقط به طور گاه و بیگاه استفاده شود ، یک تخته وایت برد شیشه ای ممکن است بیش از حد گرون باشد. برعکس ، اگر استفاده روزانه از آن زیاد باشد ، یک تخته سفید شیشه ای یک سرمایه گذاری فوق العاده است. نه تنها دوام خواهد داشت ، بلکه تخته های شیشه ای به راحتی حفظ می شوند.

آیا می خواهید آن را مغناطیسی کنید؟

بله ، تخته های وایت بردشیشه ای می توانند مغناطیسی باشند! تخته های وایت بردهای شیشه ای مغناطیسی تازه وارد بازار تخته وایت برد ها هستند و برای هر منظوری از جمله مدارس گرفته تا بیمارستان ها تا کارخانه ها ، سودمند هستند. دیگر یادداشت های یاد آوری موجب درهم و برهمی دفترکار نیستند ! آنها را می توانید با آهنرباها مستقیماً روی سطح خود وایت برد بچسبانید و ذخیره کنید.

5/5 - (9 امتیاز)