آیا وایت برد شیشه ای مناسب محیط مرطوب است؟

آیا وایت برد شیشه ای مناسب محیط مرطوب است؟

بزرگترین مشکل وایت برد مغناطیسی این است که این نوع وایت برد در مکان هایی که رطوبت داشته باشد به مشکل می خورد.بدترین مشکلی که این وایت برد ها دارد این است که صفحه ام دی اف که در وایت برد قرار دارد به خاطر رطوبت باعث خراب شدن این نوع وایت برد می شود. و از طرفی صفحه مغناطیسی این نوع وایت برد به خاطر استفاده از مواد اهنی به راحتی زنگ می زند و نمی توان از ان استفاده کرد. به همین خاطر وایت برد شیشه ای بدون هیچ نوع زهوار و صفحه پشتی تولید می شود. وایت برد شیشه ای به خاطر اینکه مشکلی با رطوب نداشته باشد از رنگ های مخصوصی برای این مشکل استفاده می کند. وایت برد شیشه ای رنگ های مختلفی دارد که عمر متفاوتی نسبت به این مشکل دارد. رنگ هایی که به وایت برد شیشه ای یا همان گلس برد  چند نوع هستش

اولین نوع رنگی که به پشت صفحه می خورد رنگ معمولی است. این نوع رنگ کمترین مقاومت را در برابر رطوب دارد. این نوع رنگ دو سال ضمانت بابت رطوب دارد. در کل این رنگ کمترین مقاومت را نسبت به رطوبت در تمام رنگ ها را دارد.

نوع دوم رنگ کلیشه ای است این رنگ دارای ۵ سال ضمانت در برابر رطوب را دارد. این رنگ به وسیله کلیشه و دستگاه مخصوص به پشت صفحه پاشیده می شود. البته این رنگ دوام بالاتری نسبت به رطوبت دارد.و طول عمر بیشتری نسبت به نوع رنگ اول را دارد.

نوع سوم رنگ تخته وایت برد شیشه ای را چاپ مخصوص می نامند. این نوع رنگ بهترین نوع رنگ در برابر رطوب است و ضمانت حداقل ۱۵ سال را دارد. این نوع رنگ به وسیله یک چاپگر مخصوص پشت وایت برد شیشه ای چاپ می شود و بهترین نوع رنگ در برابر رطوبت است.

این نوع رنگ در برابر رطوبت بهترین دوام را دارد. در کل تنها وایت بردی که بتوانید در جایی که روطوبت دارد استفاده کنید این نوع وایت برد شیشه ای است. چون موادی که دراین وایت برد شیشه ای به کار می رود تنها موادی هستند که در برابر رطوبت به مشکل نمی خورد و به راحتی می توانید تا مدت ها از ان است کنید و خیالتان از این بابت راحت باشد. در کل تنها وایت بردی که بتواند در مکان هایی که رطوبت استفاد کرد وایت برد شیشه ای است و هیچ کدام از وایت برد های قدیمی امکان استفاده در مکان های دارای رطوبت را ندارد.

5/5 - (6 امتیاز)