محیطی زیبا با وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای

بهترین محصول برای افراد خاص با سلیقه های خاص که دوست می دارند محیط آموزشی آنها منحصر به فرد بوده و تخته وایت برد شان محیط را زشت نکرده که هیچ بلکه زیبایی دو چندان به محیطشان دهد.

 

فقط و فقط تخته وایت برد شیشه ای بدون فریم شیشه سکوریت پشت چاپ سفید میباشد که به مانند یک تابلو نقاشی به محیط کار شما زیبایی میبخشد.

شرکت بست برد تولید کننده انواع وایت برد شیسه ای و وسایل کمک آموزشی

اما زیبایی تخته وایت برد شیشه ای تنها حسن آن نمیباشد و مزیت های بسیاری دارد.

تخته وایت برد شیشه ای

تخته وایت برد شیشه ای

 

از دیگر امتیازات وایت برد شیشه ای میتوان به نوشتن خوشایندتر روی آن حتی با استفاده از ماژیک های غیر مرغوب و حتی غیر وایت برد و مهمتر از آن پاک شدن مطالب نوشته شده روی تخته وایت برد شیشه ای به راحتی هر چه تمام تر اشاره کرد.

باید توجه داشته باشین که به هیچ عنوان در سطح وایت برد شیشه ای رد ماژیک یا حتی هاله های رد ماژیک به جا نمی ماند و پس از پاک شدن به روز اولیه خود باز میگردد که این امتیاز شاید مهمترین امتیاز وایت برد شیشه ای نسبت به همنوع وایت برد مغناطیسی خود میباشد.

برای اشاره به دیگر حسن وایت برد شیشه ای  نسبت به وایت برد مغناطیسی  باید  به قیمت نسبتا بالای خرید ماژیک  های وایت برد اشاره کرد که برای استفاده  برای وایت برد مغناطیسی  باید حتما  بهترین نوع استفاده  شود.

تا براحتی پاک شود که این امر در دراز مدت هزینه بالایی برای شما در بر میگیرد که  وایت برد شیشه ای  این هزینه را  از گردن شما برداشته و شما میتوانید  با استفاده  ارزانترین  ماژیک در بازار براحتی بدون هیچگونه مشکلی مطالب را نوشته و پاک کنید.

تخته وایت برد شیشه ای
توجه داشته باشین هنگام خرید وایت برد شیشه ای  حتما وایت برد شیشه ای  خریداری کنید که پشت آنها با رنگ سفید پوشیده شده و اصطلاح پشت چاپ سفید هستند  چون این امر باعث میشود مطالب نوشته شده روی وایت برد شیشه ای بیننده رادچار دوبینی نکند.

بست برد تهبه و تولید وسایل کمک آموزشی و فروش تجهیرات ساختمانی و اداری

در پایان میتوانید برای مشاوره و خدمات با کارشناسان ما تماس بگیرید و بهترین خرید را انجام دهید

وایت برد

 

 

به ما رای دهید