وایت برد شیشه ای پر طرفدار

امروز به جرات پر طرفدارترین نوع وایت برد  وایت برد شیشه ای  هست که ۵سال از عمر شروع به کارش می‌گذرد….در سالیان ابتدایی خیلی نتوانست کاربران را راضی به دل کندن از وایت برد مغناطیسی و خرید وایت برد شیشه ای  کند و اصلی‌ترین دلیل هم این بود که قیمت به مراتب بالاتری نسبت به وایت برد های مغاطیسی داشت .

اما در ۲سال گذشته بخصوص یک سال گذشته وایت بردهای شیشه ای  بسیار پر طرفدار  بوده و مشتریان  متقاعد  شده اند که ابتدا پول بیشتری برای خرید وایت برد شیشه ای  پرداخت کنند منتها  سالهای بیشتری از این نوع تخته استفاده کنندو مهمتر از طول عمر کیفیت بسیار بالاتر وایت برد شیشه ای  در نوشتن و بخصوص پاک کردن بسار بسیار زیاد توانسته مشتریان را جذب کند..

به طول عمر و کیفیت بسیار بالا باید به شمایل بسیار شیک تر وایت برد شیشه ای  را نیز اضافه کرد که همین امر بیساری از مدیران را مجاب کرده است که وایت برد شیشه ای  بجای وایت برد مغناطیسی  خریداری کنند و به دفتر محیط کار خود زیبایی بالاتری ببخشند.

مسئله دیگر برتری وایت برد شیشه ای نسبت به وایت برد های مغاطیسی   سازگار بودن وایت برد شیشه ای  به محیط زیست استو طرفداران حفظ محیط زیست این امتیاز را بسیار لحاظ نموده و ترجیح داده که وایت برد شیشه ای  خریداری کنند.

البته باید اضافه کرد که وایت بردهای مغناطیسی  همچنان مشتریان وفادار خود را دارا هستند که آنها نیز دلایل خاص خود برای خرید این نوع تخته ها رو دارند و اصلی ترین آن نداشتن کوچکترین رفلکس نور هست و کاربرانی که مجبور هستند تخته وایت برد خود را در محیطی در مجاور تابش نور آفتاب یا پر لامپ نصب کنند.

ترجیح میدهند به جای نصب وایت برد شیشه ای  با رفلکس نور بالا وایت برد مغناطیسی بدون رفلکس  نصب نموده و سختی های وایت برد مغناطیسی را به جان بخرند.

و دیگر مشتریان وفادار به وایت برد مغناطیسی همان دلیل همیشگی و قیمت به مراتب پایین تر و در واقع به خاطر وضع اقتصادی پایین ترنسبت به خریداران وایت برد شیشه ای  را دارند و همچنان ترجیحشان خرید وایت برد مغناطیسی  قدیمی میباشد..

دیگر دلیل خرید وایت برد مغناطیسی شکننده نبودن این دسته از تخته وایت برد هست و مشتریانی که قصد نصب وایت برد در محل آموزشی کودکان میبلشد ترجیح میدهند از خرید وایت برد شیشه ای اجتناب کنند.

در آخر نظر کارشناسان ما بر این است که اگر مشتریان توان خرید وایت برد شیشه ای را دارند و محیط آموزشیشان در معرض تابش مستقیم نور  خورشید نیست  بهتر است وایت برد شیشه ای را خریداری کرده و سالیان سال از تعویض یا تعمیر وایت برد خود در امان باشند.

امیدواریم بعد از مطالعه این مقاله  کاربران عزیز بتوانند بهترین تصمیم را برای   خرید یک تخته وایت برد را داشته باشند.

به ما رای دهید